Jak edytować złożone zamówienie?
Spis treści
Złożyłeś zamówienie, ale chcesz je zmienić, podpowiadamy jak to zrobić?
Są dwa sposoby jak wejść do swojego zamówienia:
- Jeżeli złożyłeś zamówienie bez rejestracji konta w naszym sklepie to znajdź wiadomość e-mail informującą ciebie o złożeniu zamówienia.
- Następnie kliknij w SZCZEGÓŁY ZAMÓWIENIA pojawi się taki ekran.
- Jeżeli masz KONTO w naszym sklepie zaloguj się do niego.
- Kliknij w TWOJE KONTO na górze strony.
- Znajdź ZAMÓWIENIA i wybierz BIEŻĄCE.
- Pojawi się taki ekran.
- Na dole zamówienia znajdziesz przycisk ZMIEŃ ZAMÓWIENIE.
- Kliknij w przycisk ZMIEŃ ZAMÓWIENIE i postępuj zgodnie z informacjami na stronie, będziesz miał możliwość zamiany sposobu płatności jak również sposobu dostawy, przechodzisz proces zamawiania od nowa. Po kliknięciu w przycisk ZMIEŃ ZAMÓWIENIE pojawi się komunikat
- Następnie dokonujesz zmian w zamówieniu, postępujesz zgodnie z informacjami na stronie, na końcu zamówienia musisz zatwierdzić zmiany w zamówieniu.
- Jeżeli chcesz anulować zamówienie to kliknij w ANULUJ ZAMÓWIENIE postępuj zgodnie z wyświetlanymi informacjami na stronie. Pamiętaj kliknięcie w ANULUJ ZAMÓWIENIE jest operacją nieodwracalną nie będziesz miał już możliwości powrotu do zamówienia i jego edycji.
Jeżeli masz jakieś uwagi to pisz do nas na nasz adres email: kontakt@runo.sklep.pl